*** Toto zboží již bohužel není v prodeji.
VYPRODANÉ. ***
Datum vydání: 9.7.2007
Žánr Odborná literatúra - Ekonomika, právo
EAN: 9788025116883
(info)Label: BIZBOOKSNosič: KNI
Popis - I zázrak potřebuje reklamu:
Pro obor marketingove komunikace je typicke, ze predstavuje fuzi mnoha jinych, zhusta velmi vzdalenych oboru – a podobne i profesionalove v teto branzi se rekrutuji z ruznych, mnohdy nejroztodivnejsich specializaci. Vysledek tomu ovsem casto odpovida. Je proto zajimave pohlednout na jednotlive komunikacni obory ocima profesionala z jineho oboru. To udelal i Jan Cezar. Se ctenari, odborniky i laiky, hraje otevrenou hru na to, co vsechno nas mozna nenapadlo, a pritom napadnout mohlo a melo, premyslime-li o jednotlivych oblastech marketingove komunikace. Nekdy nas svymi napady autor doslova zaskoci – to kdyz na chvilicku zavahame, zda je jeho napad genialni, anebo naopak. To je ale soucasti pravidel hry. Zadna myslenka neni predem zakazana, naopak – cim vice pohledu, tim inspirativnejsi cteni.