Slovenčina Čeština
Váš nákupní košík je prázdný.
Vítejte, můžete se přihlásit.


Lehtinen R. Jarmo - KNIHA Zákaznická strategie při správě společností

 Zákaznická strategie při správě společností - suprshop.cz
 Zákaznická strategie při správě společností - suprshop.cz
 Zákaznická strategie při správě společností - suprshop.cz
*** Toto zboží již bohužel není v prodeji.
VYPRODANÉ. ***



Datum vydání: 24.9.2012
Žánr 873
EAN: 9788074310942 (info)
Label: Professional Publishing
Nosič: KNI

Popis - Zákaznická strategie při správě společností:
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.


Nové akce - KNIHY:


Jiní právě kupují: