Slovenčina Čeština
Váš nákupní košík je prázdný.
Vítejte, můžete se přihlásit.


Jarmo R. Lehtinen - KNIHA Zákaznická strategie při správě společností [CZ]

 Zákaznická strategie při správě společností [CZ] - suprshop.cz
 Zákaznická strategie při správě společností [CZ] - suprshop.cz
 Zákaznická strategie při správě společností [CZ] - suprshop.cz
Objednací číslo: 39643021


256

Na skladě u dodavatele 1 ks
Odešleme do 7 dnů.


Žánr Riadenie, plánovanie, výroba
EAN: 9788074310942 (info)
Nosič: Kniha

Popis - Zákaznická strategie při správě společností [CZ]:
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.


Nové akce - KNIHY:


Jiní právě kupují: