Velke firmy si nasly novy zdroj zisku: nase deti. Joel Bakan odhaluje, do jake miry tyto firmy zneuzivaji zranitelnost a ovlivnitelnost deti, jak manipuluji se strachem jejich rodicu a jednaji bez ohledu na zajmy a zdravi deti.
Pocet deti uzivajicich psychofarmaka prudce stoupl pote, co vyrobci farmak zacali pouzivat zakerne a casto i nelegalni praktiky, aby zajistili, ze u deti budou mnohem casteji nez drive diagnostikovany dusevni poruchy, a aby presvedcili rodice, ze jejich potomci nutne musi uzivat leky. Dumyslny marketing vyviji cim dal rafinovanejsi a ucinnejsi taktiky, ktere hraji na strunu detskych tuzeb a emoci a vabi do siti nutkaveho konzumerismu. Tvurci pocitacovych her predkladaji detem hry plne sexu a nasili a majitele socialnich medii infiltruji do spolecenskeho a citoveho sveta deti, kde je ovlivnuji tak, aby travily stale vice casu online. A chronicke zdravotni potize deti, od astmatu po rakovinu, autismus a vrozene vady, jsou cim dal zavaznejsim problemem, protoze nase okoli a zivotni prostredi jsou zamorovany tisici prumyslovych chemikalii.
Kniha je manifestem volajicim po bezodkladne zmene. Snad v sobe najdeme silu branit vlastni deti pred predatorskymi praktikami velkeho byznysu. .